2η ΕΡΓΑΣΙΑ-ΟΔΗΓΙΕΣ


ΣΤΟΧΟΣ: Η αξιοποίηση του ιστολογίου σε ένα μάθημα, έτσι ώστε τα παιδιά να γνωρίσουν τις δυνατότητες του ψηφιακού εργαλείου (ψηφιακός γραμματισμός) και, περαιτέρω, να ενεργοποιηθούν, να προβληματιστούν και να εμπλακούν κριτικά και δυναμικά στην εκπαιδευτική διαδικασία (κριτικός γραμματισμός).
ΒΗΜΑ 1ο. Επιλογή του μαθήματος που θα χρησιμοποιηθεί (όχι ενότητας): π.χ. Ιστορία, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Γερμανικά Στ΄Δημοτικού, Αγγλικά Α΄Γυμνασίου, Θρησκευτικά, κλπ.
ΒΗΜΑ 2ο. Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει:
Λίστα σχετικών συνδέσμων με ιστοσελίδες σχετικές με το μάθημα, π.χ. λεξικά, το ψηφιακό σχολείο, το φωτόδεντρο, κλπ.
Αξιοποίηση από τον εκπαιδευτικό εργαλείων για την καλύτερη κατανόηση εννοιών, για την εμπέδωση με χρήση ερωτήσεων κλειστού τύπου, για αφόρμηση, κλπ.
ΒΗΜΑ 3ο. Εμπλουτισμός, από τον εκπαιδευτικό, του αρχικού βιβλίου του μαθήματος με πρόσθετο υλικό, δικό του ή άλλων (πηγές, άρθρα, χάρτες, κριτήρια αξιολόγησης, κλπ.)
ΒΗΜΑ 4ο. Αξιοποίηση του μαθητικού δυναμικού στο σχολιασμό, εμπλουτισμό του ιστολογίου: Αυτό μπορεί να γίνει είτε με την πρόσκληση μέσω του gmail τους να γίνουν συγγραφείς του ιστολογίου, είτε με απλή συμμετοχή τους στο σχολιασμό, σε γκάλοπ, σε αναρτήσεις μέσω των εγγράφων της google.

Συγκεντρώστε το υλικό από μια ενότητα του μαθήματος (κάποια που έχετε ψηφιακό υλικό), σκεφτείτε τον τίτλο του ιστολογίου, τη διάταξη, το πρότυπο (μπορείτε αν θέλετε να το δημιουργήσετε, αφού το έχουμε πει αυτό), και στο μάθημα θα σας πω πώς και πού θα τοποθετήσετε τα υπόλοιπα.
Στην εργασία θα έχετε ένα έγγραφο word, όπως αυτό, με το σκεπτικό της δημιουργίας του ιστολογίου και το link του ιστολογίου με όλα τα παραπάνω.
ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου